|
91 881 58 45 fax. 91 881 58 46
|
pn - pt: 7:30 - 15:30
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stepnicy

"Pomagać komu możemy to nasza odpowiedzialność, korzystać z pomocy wszystkich to nasz obowiązek"

Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego

Informuję, że Ministerstwo Klimatu i Środowiska dnia 18 stycznia 2024 r. opublikowało wzór wniosku o wypłatę dodatku osłonowego. Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można składać:

1. elektronicznie, za pośrednictwem platformy ePUAP: /OPS_Stepnica/SkrytkaESP

2. tradycyjnie (w wersji papierowej) w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stepnicy, ul. Bolesława Krzywoustego 41a od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:30 do 15:30.

Formularz wniosku o wypłatę dodatku osłonowego można otrzymać w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stepnicy oraz pobrać na stronie internetowej Ośrodka w zakładce „Dodatki” a następnie w zakładce „Dodatek osłonowy”.

Należy pamiętać o prawidłowym wypełnieniu druku wniosku oraz wpisaniu adresu poczty elektronicznej, na który zostanie wysłana informacja o przyznaniu dodatku osłonowego.

Przyznanie  dodatku osłonowego nie wymaga wydania decyzji administracyjnej. Informacja o przyznaniu dodatku osłonowego będzie przekazywana na wskazany przez wnioskodawcę adres poczty elektronicznej. Odmowa przyznania dodatku osłonowego, uchylenie lub zmiana prawa do tego dodatku oraz rozstrzygnięcie w sprawie nienależnie pobranego dodatku osłonowego wymagają wydania decyzji.

Dodatek osłonowy będzie wypłacany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stepnicy po otrzymaniu dotacji z budżetu państwa.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem Ośrodka, Panią Barbarą Kleszcz tel. 91 881 58 45 w godzinach od 7:30 do 15:30.

Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego

Klauzula informacyjna 

 

Jarosław Gruszczyński

Dyrektor

Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stepnicy